Ajusto, JWT en Fredo hebben de oplossing

Ajusto wil professionals uit de bouwwereld en particulieren met een vraag naar kwalitatief werk samenbrengen. Via het platform kunnen professionals hun werkschema en agendamogelijkheden delen met particulieren, die op hun beurt contact kunnen opnemen met de door Ajusto gecertificeerde werkkrachten. Om het Ajusto te lanceren kwam JWT op de proppen met Fredo, de vriend die altijd de juiste oplossing heeft. De communicatie zal dan ook draaien rond dit onzichtbare personage. Ajusto zal in 2018 op nationaal niveau worden gelanceerd.

Credits:
Client: Ajusto
Contact client: Xavier Zech
Agency: J Walter Thompson
Dir Créa: Xavier Bouillon
Créa & Concept: Eric Piette, Emmanuel Colin, Rudy Ekren, Yves Cwajgenbaum
Designer: Emilie Sodini*Webdesign: Natalia Konovaloff
Stratégie: David Grunewald, Marc Soumillion
Account Director: Charline Luyckx
Studio son: Bleu Nuit
Médias: Radio, online

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


